
Zwroty towarów
Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).
Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
mailowo na adres: info@biosens.pl lub
w formie pisemnej na adres: Biosens Marcin Guz ul. Górczewska 216 01-460 Warszawa
Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres: Biosens Marcin Guz ul. Górczewska 216 01-460 Warszawa
Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie przysługuje. W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.
Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.
Reklamacje
W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umowę. Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację:
- Napisz do nas:
mailowo na adres: info@biosens.pl lub
w formie pisemnej na adres: Biosens Marcin Guz ul. Górczewska 216 01-460 Warszawa
W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).
- Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem.
Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem". Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania
reklamowanego produktu. Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Poniżej znajdziesz formularze do pobrania: